1.Termeni generali și definiții
S.C. NEW CONCEPT IMOB S.R.L., cu sediul social în Mun. Constanța, Bld. Tomis, nr. 261, bl T3, sc. B, sc. B, et. P, ap. 19, jud. Constanța, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului cu nr. J13/961/2014, CIF: 33146569, e-mail:[email protected]. Site-ul hotelsimonahalep.ro este administrat de către SC NEW CONCEPT IMOB S.R.L., având punctul de lucru situat în județul Brașov, localitatea Brașov, strada Poiana Ruia, nr. 1.
S.C. NEW CONCEPT IMOB S.R.L., este numit în continuare Furnizor/Hotel/ Hotel Simona Halep.
Clientul poate fi orice persoană fizică sau juridică care are acces liber la site și care se poate autentifica prin crearea unui cont pentru a plasa o comanda.
Site-ul hotelsimonahalep.ro nu este un site pentru revânzători.
Conținut toate informațiile de pe site care pot fi vizualizate prin intermediul unui echipament electronic; conținutul tuturor acțiunilor întreprinse de Client/Vizitator, către Furnizor și orice alt mijloc de comunicare disponibil. Conținutul include și următoarele elemente:
- a) toate informațiile afișate pe site-ul www.hotelsimonahalep.ro, accesibile prin intermediul unui dispozitiv electronic;
- b) conținutul oricăror comunicări, inclusiv emailuri, trimise Clientului/Vizitatorului de către Hotel Simona Halep;
- c) informațiile transmise Clientului/Vizitatorului prin orice mijloc de comunicare de către angajații Hotelului, utilizând datele de contact furnizate de către acesta;
- d) orice date sau informații confidențiale privind Hotelul.
Comanda este un document electronic definit ca modalitate de comunicare între Furnizor și Client utilizat pentru a exprima intenția de achiziționare de serviciilor de pe site.
Contractul este contractul încheiat între Furnizor și Client.
Contractul la distanță este orice acord încheiat între Furnizor și Client, în cadrul unui sistem de vânzări organizat la distanță, fără prezența simultană a părților, utilizând exclusiv mijloace de comunicare la distanță, până la momentul încheierii contractului;
Utilizarea site-ului de către Client/Vizitator presupune implicit acceptarea tacita și fără rezerve a acestor termeni și condiții, cu toate consecințele care reies din acestea.
S.C. NEW CONCEPT IMOB S.R.L își rezervă dreptul de a aduce modificări și actualizări ale acestor termeni și condiții fără o notificare prealabilă și fără precizarea motivelor.
Termenii și condițiile de mai jos au valoare contractuala între S.C. NEW CONCEPT IMOB S.R.L,numit în continuare Furnizor/Hotel/ Hotel Simona Halep și Client/ Vizitator.
Se recomanda Clientului/ Vizitatorului citirea cu atenție a termenilor și condițiilor.
2. Protecția datelor cu caracter personal
Protecția datelor cu caracter personal se aplică indiferent de modalitatea în care datele cu caracter personal sunt prelucrate de către Furnizor și indiferent de formă, de mediu de stocare, de tipul și natura documentelor care le conțin.Responsabilitatea protejării datelor cu caracter personal aparține Furnizorului, angajaților și colaboratorilor săi, precum și altor terțe persoane (de ex. agențiilor, persoanelor terțe etc.) care prelucrează date cu caracter personal în numele și pe seama Furnizorului sau care stabilesc împreună cu Furnizorul o modalitatea de prelucrare de date cu caracter personal.
Furnizorul ia măsurile necesare pentru asigurarea conformării tuturor angajaților și colaboratorilor săi la regulile generale, dispozițiile legale, politicile interne și normele procedurale de aplicare privind protecția datelor.
Definiții:
- „Autoritatea de supraveghere” înseamnă Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
- „Date cu caracter personal cu caracter special” înseamnă date cu caracter personal care dezvăluie originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiunea religioasă sau convingerile filozofice sau apartenența la sindicate, date genetice, date biometrice pentru identificarea unică a unei persoane fizice, date privind sănătatea sau date privind viața sexuală sau orientarea sexuală ale unei persoane fizice.
- „Date cu caracter personal sensibile” înseamnă datele personale cu caracter special ale persoanelor vizate.
- „Date cu caracter personal” înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă; o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
- „Date Personale”înseamnă datele cu caracter personal ale persoanelor vizate prelucrate de Hotel și de furnizorii de servicii ai acesteia, în numele și pe seama Hotelului sau independent de acesta, atunci când aceste date sunt colectate și/sau sunt puse la dispoziția persoanelor terțe în numele Hoteluluii.
- „Furnizorii de servicii” înseamnă persoane care prelucrează date cu caracter personal în numele și pe seama Hotelului.
- „Notă de informare” înseamnă nota de informare pe care Hotelul o transmite către persoanele vizate potrivit Regulamentului.
- „Persoane vizate” înseamnă clienții, angajații, furnizorii și orice alte persoane care intră în contact cu hotelul, fie direct, fie prin intermediul persoanelor terțe acționând în numele și pe seama Hotelului, ale căror date cu caracter personal sunt prelucrate de Hotel.
- „Prelucrare” înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea; „prelucrat” sau „prelucrează” se interpretează în conformitate cu această definiție.
- „Regulamentul” înseamnă Regulamentul (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE („Regulamentul general privind protecția datelor” sau „GDPR”).
- „Terț”, „Terți” înseamnă o persoană, alta decât Hotelul, angajații și colaboratorii Hotelului, sau furnizorii de servicii, cu care Hotelul interacționează.
- „Transfer”, „a transfera”, „transferat” înseamnă, în legătură cu date cu caracter personal, orice transmitere, punere la dispoziție, divulgare sau orice altă modalitate de a face cunoscute asemenea date altei persoane decât celei în posesia căreia se află datele respective, indiferent de modalitatea prin care aceasta se realizează (de ex., fizică sau prin mijloace electronice).
Prelucrarea datelor cu caracter personal este supusă mai multor reguli generale și principii, a căror înțelegere și aplicare practică permite angajaților, colaboratorilor și persoanelor terțe să își îndeplinească responsabilitățile legate de protecția datelor cu caracter personal pe care le prelucrează Hotel Simona Halep.
- Datele cu caracter personal trebuie să fie prelucrate în mod legal și echitabil.
Pentru a prelucra datele cu caracter personal ale persoanelor vizate, Hotelul are nevoie întotdeauna de un temei legal al prelucrării și să fie în măsură să-l justifice. Temeiurile legale pentru prelucrarea datelor cu caracter personal pe care le poate folosi Hotelul sunt:
- Liberul consimțământ al persoanelor vizate – este unul dintre primele temeiuri legale pe care le folosește Hotelul pentru prelucrările datelor cu caracter personal ale clienților. Consimțământul persoanelor vizate trebuie să fie obținut întotdeauna în conformitate cu legislația aplicabilă în materie de protecție a datelor cu caracter personal și cu politicile și procedurile Hotelului. Hotelul respectă și acorda dreptul persoanelor vizate de a-și retrage consimţământul anterior acordat, în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimţământului înainte de retragerea acestuia. Pentru prelucrarea datelor cu caracter personal ale copiilor, Hotelul trebuie să obțină acordul părinților sau reprezentanților legali ai copiilor.
- Încheierea sau aducerea la îndeplinire a unui contract cu persoana vizată, precum și ca demers la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract în care este parte – temei folosit în relațiile cu clienții care achiziționează servicii direct de la Hotel, sau în legătură cu unele aspecte privind îndeplinirea contractelor de muncă sau contractelor de servicii ale Hotelului.
- Îndeplinirea unei obligații legale a Hotelului – temei de prelucrare a datelor cu caracter personal folosit de Hotel în legătură cu solicitarea anumitor informații de la clienții sau angajații săi sau păstrarea pentru anumite perioade de timp ale unor date cu caracter personal ale clienților sau angajaților săi (respectiv, cerințele legale de arhivare), atunci când legislația aplicabilă impune îndeplinirea anumitor acțiuni care presupun prelucrări de date cu caracter personal.
- Prelucrare în interesul legitim al Hotelului – trebuie să fie întotdeauna pus în balanță cu interesele, drepturile și libertățile fundamentale ale persoanelor vizate în legătură cu care este folosit, în măsura în care este posibil, și de la caz la caz de către angajații, colaboratorii și furnizorii de servicii ai Hotelului, mai ales atunci când anumite persoane vizate pot avea interese, drepturi și libertăți fundamentale care pot fi vătămate prin prelucrarea de date cu caracter personal. În cazul în care atingerile aduse intereselor, drepturilor și libertăților fundamentale ale persoanelor vizate sunt semnificative, este posibil ca ele să prevaleze asupra interesului legitim al Hotelului și să fie necesar ca orice activitate de prelucrare a datelor cu caracter personal pe baza interesului legitim al Hotelului să înceteze.
- Prelucrarea necesară pentru a proteja interesele vitale ale persoanei vizate sau ale altei persoane fizice. În cazul în care aveți întrebări legate de legalitatea prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să ne contactați la [email protected]
- Datele cu caracter personal trebuie să fie prelucrate pentru scopuri limitate.
- Compania recunoaște persoanelor vizate:
- Dreptul de acces – Recunoaștem dreptul persoanei vizate de a obține confirmarea prelucrării datelor cu caracter personal de către Companie și dreptul de acces la datele respective.
- Dreptul la rectificare – Persoana vizată are dreptul să solicite rectificarea datelor cu caracter personal inexacte. Ținându-se seama de scopurile în care au fost prelucrate datele, persoanele au dreptul de a obține completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete.
- Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) – Respectăm dreptul la ștergerea datelor î situațiile în care: datele nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor, se retrage consimțământul și nu există un alt temei pentru prelucrare, persoanele vizate se pot opune prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze în ceea ce privește prelucrarea sau atunci cand datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal.
- Dreptul la restricționarea prelucrării – Restricționam prelucrarea datelor cu caracter personal când: – se contestă exactitatea datelor, pentru o perioadă care permite verificarea exactității acestora; prelucrarea este ilegală, iar persoana vizată se opune ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând, în schimb, restricționarea utilizării lor; Compania nu mai are nevoie de datele personale, dar se solicită păstrarea lor doar pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;persoana vizată s-a opus prelucrării în conformitate cu art.21 alin.(1) din Regulament, pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale Companiei prevalează asupra drepturilor lor.
- Dreptul la portabilitatea datelor – Transmitem persoanei vizate datele cu caracter personal care privesc o și care au fost furnizate Companiei, într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat. Aceste date pot fi puse la dispoziția unui alt operator, fără obstacole din partea Companiei, în cazul în care: prelucrarea se bazează pe consimțământ în temeiul art.6 alin.(1) litera (a) sau al art.9 alin.(2) litera (a) din Regulament sau pe un contract în temeiul art.6 alin.(1) litera (b) din Regulament; – prelucrarea este efectuată prin mijloace automate.
- Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată – Persoana vizată nu face obiectul unei decizii care se bazează exclusiv pe prelucrarea automată și care produce efecte juridice care să o privească sau sa o afecteze în mod similar într-o măsură semnificativă, exceptand cazul în care decizia: este necesară pentru executarea contractului individual de muncă între angajat și Companie; – este autorizată prin dreptul Uniunii sau dreptul intern care se aplică operatorului și care prevede, de asemenea, măsuri corespunzătoare pentru protejarea drepturilor, libertăților și intereselor legitime ale persoanei vizate; are la bază consimțământul explicit al persoanei.
- Dreptul de retragere a consimțământului – În situația în care prelucrarea se bazează pe consimțământ, persoana vizată își poate retrage consimțământul în orice moment prin cerere scrisă, datată și semnată, înaintată Companiei. În cazul în care se consideră că drepturile cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal au fost încălcate, persoana vizată: poate depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal; se poate adresa instanței de judecată competente.
Hotelul răspunde oricăror solicitări ale persoanelor vizate cu privire la drepturile lor și în cel mai scurt timp. În cazul în care aveți întrebări despre drepturile persoanelor vizate sau solicitați exercitarea unuia sau a mai multe drepturi privind datele dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să ne contactați la [email protected].
Având în vedere cele de mai sus, pentru a putea face posibilă comunicarea între S.C. NEW CONCEPT IMOB S.R.L. și Client/ Vizitator pe site-ul hotelsimonahalep.ro, este necesar să fiți de acord ca Furnizorul să colecteze și să prelucreze datele solicitate de la Client/Vizitator în conformitate cu Regulamentului (UE) 2016/679.
Datele personale furnizate către Furnizor vor fi folosite numai în scopul declarat al acestui site.Respectăm și garantăm confidențialitatea datelor oferite de bunăvoie de către Client sau Vizitator.
Pentru orice întrebări legate de această Politică de confidențialitate, vă rugăm să ne contactați la [email protected].
3. Politica generală
S.C. NEW CONCEPT IMOB S.R.L în calitate de Furnizor, recomandă tuturor Clienților/Utilizatorilor să parcurgă cu atenție prezentul document pentru a evita orice eventuale probleme care ar putea apărea în urma utilizării și/sau a achiziționării de servicii oferite de către Furnizor prin intermediul site-ului hotelsimonahalep.ro.
Accesarea serviciilor oferite se poate face prin următoarele mijloace:
- utilizarea site-ului www.hotelsimonahalep.ro;
- contact telefonic Recepție Hotel – 0730 124 125; contact telefonic Restaurant Hotel- 0790 727 333;
- transmiterea unui e-mail către adresa [email protected] .
Prin utilizarea site-ului hotelsimonahalep.ro., Clientul/Utilizatorul își asumă responsabilitatea pentru toate acțiunile realizate și pentru orice prejudicii, fie ele materiale, intelectuale sau de altă natură, cauzate site-ului sau conținutului disponibil prin intermediul acestuia. Î
În cazul în care Clientul/Utilizatorul nu este de acord cu Termenii și Condițiile stipulate în prezentul document, acesta poate trimite un e-mail la adresa [email protected] , menționând motivele pentru care dorește clarificări sau ajustări ale condițiilor.
Retragerea acordului privind Termenii & Condițiile site-ului hotelsimonahalep.ro nu se poate exercita pe dura desfășurării unui contract sau până la achitarea tuturor obligațiilor financiare către Hotel Simona Halep, inclusiv penalități, dacă acestea sunt aplicabile conform politicilor de anulare sau neprezentare specificate în prezentul document. Acceptarea prezentului document pentru respectarea de Termenilor & Condițiilor site-ului hotelsimonahalep.ro este obligatorie atât pentru navigarea cât și pentru utilizarea prezentului site.
4. Drepturi de autor
Întregul conținut al site-ului – imagini , fotografii, texte, grafice , simboluri, elemente de grafica web, scripturi, programe și alte date – este proprietatea Furnizorului și este apărat de legea pentru protecția drepturilor de autor și de legile privind proprietatea intelectuala și industriala. Folosirea, preluarea, copierea sau modificarea fără acordul Furnizorului a oricăror elemente enumerate mai sus, chiar dacă aceste elemente poartă marcaje de protecție, atrage după sine consecințele prevăzute de legislația în vigoare. Pentru a ne sesiza orice încălcare privind legea pentru protecția drepturilor de autor, ne puteți contacta la adresa de e-mail: :[email protected].
Accesul liber la site și la conținutul site-ului și utilizarea lor sunt permise doar pentru uz personal, fără scop direct ori indirect comercial. Copierea, stocarea, modificarea ori transferarea cu orice titlu, în parte ori întreg al site-ului și/sau al conținutului nu sunt permise fără acordul explicit, scris, al Furnizorului și sunt sancționate potrivit legislației în vigoare.
5. Efectuarea rezervărilor
Rezervările pentru serviciile oferite de Hotel Simona Halep pot fi realizate prin următoarele modalități:
- utilizând platforma online de rezervări, accesând secțiunea „BOOK NOW” de pe site-ul www.hotelsimonahalep.ro;
- telefonic, prin apelarea numărului de contact 0730 124 125;
- prin transmiterea unei cereri scrise la adresa de e-mail [email protected]
Valabilitatea unei rezervări este de două zile calendaristice, cu excepția cazurilor în care data de check-in este mai apropiată de momentul efectuării rezervării. În astfel de situații, valabilitatea rezervării va fi indicată în confirmarea scrisă transmisă de Hotel.
Pentru rezervările realizate telefonic, disponibilitatea camerei este verificată în prealabil, iar clientul este invitat să trimită o solicitare scrisă prin e-mail sau să finalizeze rezervarea prin intermediul platformei online. Pe baza cererii transmise, clientul va primi o factură proformă pentru achitarea integrală a sejurului.
În cazul în care contravaloarea sejurului este achitată utilizând vouchere de vacanță, Hotel Simona Halep va iniția procedura de preautorizare a cardului. Astfel, se va bloca suma corespunzătoare valorii sejurului, care va fi folosită pentru achitare la momentul sosirii.
În situația în care clientul nu se prezintă la hotel, întreaga sumă aferentă sejurului va fi reținută. Hotelul acordă o importanță deosebită prelucrării datelor personale, astfel încât procesarea datelor necesare în cadrul procedurii de preautorizare a cardului se face cu respectarea politicilor de confidențialitate detaliate în secțiunea dedicată de pe site.
6. Plata și garantarea rezervărilor
Plata pentru serviciile hoteliere poate fi realizată utilizând următoarele metode:
- în numerar, la recepția hotelului;
- prin transfer bancar, conform detaliilor specificate în factura proformă;
- prin plata online, utilizând carduri VISA (inclusiv Electron) și MasterCard (inclusiv Maestro).
O rezervare devine garantată în momentul în care plata este confirmată.
Pentru rezervările realizate telefonic sau prin e-mail, garantarea presupune achitarea integrală a sejurului în termen de maximum 3 zile de la data emiterii facturii proforme. În lipsa efectuării plății în acest interval, rezervarea este anulată automat.
În cazul rezervărilor efectuate prin platforma online, garantarea rezervării se realizează prin introducerea detaliilor cardului bancar în formularul de rezervare și prin reținerea integrală a sumei aferente sejurului.
Orice costuri suplimentare asociate serviciilor utilizate în timpul sejurului (ex. consumul minibarului) trebuie achitate la momentul plecării, printr-o metodă de plată acceptată de hotel.
Clientul este responsabil de corectitudinea datelor completate în formularul de rezervare. Hotelul nu poate fi tras la răspundere pentru greșelile introduse de client și reflectate în factura proformă. Orice solicitare ulterioară de modificare a detaliilor facturii nu va fi luată în considerare.
7. Garanții
La sosirea în Hotel, clienților li se va solicita un card de credit sau debit pentru a garanta eventualele cheltuieli suplimentare. Pe acest card se va preautoriza suma de 250 lei/persoana/camera/zi. În cazul în care clientul refuză să ofere un card, acesta va depune un depozit de 250 de lei/persoana/camera/zi, valabil pe întreaga durată a sejurului.
Depozitul va fi returnat integral la finalul sejurului, cu condiția ca în cameră să nu fie constatate daune, lipsuri din inventar sau consumuri din minibar neachitate.
8. Modificarea, anularea și neprezentarea. Penalități
Orice solicitare de modificare sau anulare a unei rezervări din partea clientului trebuie comunicată în scris la adresa de e-mail [email protected] sau telefonic, la numărul 0730 124 125. Modificările sunt posibile doar cu aprobarea prealabilă a Hotelului.
Condițiile de anulare sunt următoarele:
- anularea efectuată cu cel puțin 15 zile înainte de data de check-in nu atrage penalități;
- anulările realizate cu mai puțin de 14 zile, dar mai mult de 7 zile înainte de sosire, implică o penalitate de 50% din valoarea rezervării;
- anulările realizate cu mai puțin de 7 zile înainte de data de sosire atrag o penalizare de 100% din valoarea achitată.
Neprezentarea clientului la hotel la data stabilită pentru check-in, fără o notificare prealabilă, duce la reținerea integrală a sumelor plătite în avans.
Dacă clientul decide să scurteze durata sejurului după sosire, Hotel Simona Halep își rezervă dreptul de a reține, cu titlu de compensație, contravaloarea nopților de cazare neutilizate.
9. CHECK-IN & CHECK-OUT (SOSIREA ȘI PLECAREA)
Procesul de cazare începe la ora 16:00 în ziua sosirii. Check-in-ul se realizează pe baza actului de identitate, clientul completând fișa de anunțare a sosirii.
Eliberarea camerei se va face cel târziu la ora 12:00 în ziua plecării.
La cererea clienților, și în măsura în care hotelul dispune de camere libere, ora de check-out poate fi extinsă cu maximum 6 ore. Pentru această facilitate, clientul va achita un tarif suplimentar, reprezentând 50% din valoarea unei nopți de cazare fără mic dejun, conform tarifului afișat la recepție.
Cazarea copiilor cu vârsta cuprinsa intre 0 si 12 ani este tarifata cu 50% din prețul de cazare al camerei. Pentru copiii cu vârsta cuprinsă între 12 și 18 ani, se percepe 75% din valoarea tarifului de cazare al camerei.
10. Restaurant
SiHa Restaurant & Lounge funcționează zilnic, având următorul program zilnic:
- 12:30 – 16:30
- 18:00 – 22:00
Micul dejun este servit în intervalul orar 08:00 – 10:00, fiind inclus în tariful camerei.
Serviciile de masă sunt disponibile la prețurile valabile în ziua în care se desfășoară sejurul.
Accesul în spațiile destinate servirii mesei este permis doar persoanelor care adoptă o ținută decentă.
Room-service este disponibil în intervalul 08:00-22:00.
Este interzisă intrarea în incinta hotelului cu alimente sau băuturi aduse din exterior, iar clienții sunt încurajați să respecte această regulă pentru a menține un mediu confortabil pentru toți oaspeții.
Pentru a face o rezervare la SiHa Restaurant & Lounge, clienții sunt invitați să contacteze restaurantul la numărul de telefon dedicat 0790 727 333.
11. Fumatul
Fumatul este strict interzis în interiorul Hotelului Simona Halep, cu excepția spațiilor special amenajate și marcate în acest scop.
Nerespectarea acestei politici poate atrage penalități financiare sau alte măsuri disciplinare, conform regulamentului intern al hotelului.
12. Spațiul pentru parcare
Hotelul pune la dispoziția oaspeților o parcare gratuită, cu o capacitate de 18 locuri, supravegheată video pentru a asigura siguranța vehiculelor.
13. Siguranța. Nevoie speciale
Hotelul și spațiile publice aferente sunt monitorizate printr-un sistem de supraveghere video. Pentru mai multe informații despre modul în care sunt protejate datele personale, vă rugăm să consultați Nota de Informare privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, disponibilă la recepție.
Hotelul Simona Halep nu își asumă responsabilitatea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta sa.
De asemenea, hotelul nu poate fi considerat responsabil pentru accidentele care pot apărea ca urmare a utilizării necorespunzătoare a echipamentelor sau facilităților disponibile în unitate.
Oaspeții care au nevoi speciale sau cerințe particulare sunt rugați să informeze hotelul în avans, pentru a putea beneficia de sprijin și acomodări adecvate.
14. Animale de companie
Accesul cu animale de companie este strict interzis în incinta Hotelului Simona Halep.
Hotelul își rezervă dreptul de a refuza cazarea clienților care sosesc însoțiți de animale de companie și de a aplica o penalitate echivalentă cu 100% din tariful primei nopți de cazare.
15. Vizitatori
Vizitatorii sunt bineveniți în incinta hotelului între orele 11:00 și 22:00, fără aplicarea unor costuri suplimentare.
În afara acestui interval orar, accesul vizitatorilor este permis doar după înregistrarea acestora la recepție și achitarea diferenței de tarif, conform politicilor de cazare ale hotelului.
16. Protecția mediului & curățenia
Hotelul Simona Halep acordă o atenție deosebită protecției mediului înconjurător, adoptând măsuri menite să reducă impactul negativ asupra acestuia.
Lenjeria se schimbă la fiecare două zile de cazare sau la cererea expresă a clientului. Prosoapele sunt înlocuite zilnic sau la cererea clientului.
Pentru a solicita schimbarea lenjeriei sau a prosoapelor, clienții sunt rugați să le lase pe podeaua băii.
17. Conduită și responsabilități
Hotelul Simona Halep își rezervă dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a oaspeților care se află sub influența băuturilor alcoolice, a substanțelor interzise sau care au un comportament nepoliticos ori agresiv, aducând prejudicii imaginii hotelului sau deranjând ceilalți clienți.
Clienții sunt direct responsabili pentru daunele cauzate altor oaspeți, personalului hotelier, mobilierului sau echipamentelor aparținând Hotelului Simona Halep.
18. Reclamații
Reclamațiile legate de calitatea serviciilor turistice pot fi formulate pe durata sejurului, fie direct la recepție, fie prin e-mail la adresa [email protected].
Reclamațiile depuse după finalizarea sejurului pot fi transmise tot prin e-mail. Cu toate acestea, sesizările privind aspecte ce puteau fi rezolvate pe durata șederii nu vor fi luate în considerare ulterior.
În cazurile de furt, distrugere sau deteriorare a bunurilor personale aduse de client în hotel, reclamațiile trebuie făcute în maximum 24 de ore de la constatarea incidentului.
19. Forta majora
Forţa majoră exonerează de răspundere partea care o invocă, conform prevederilor Codul civil (art.1351 N.C.C.). Forţa majoră este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil iar cazul fortuit este un eveniment care nu poate fi prevăzut și nici împiedicat de către cel care ar fi fost chemat să răspundă dacă evenimentul nu s-ar fi produs.
Partea care invocă forţa majoră are obligaţia să o aducă la cunoştinţa celeilalte părţi, în scris, în maximum 5 (cinci) zile de la apariţie, iar dovada forţei majore se va comunica în termen de 15 (cincisprezece) zile de la apariţie. Data de referinţă este data ştampilei poştei de expediere. Dovada va fi certificată de Camera de Comerţ şi Industrie sau de un alt organism abilitat de legea română. Partea care a invocat forţa majoră are obligaţia să aducă la cunoştinţa celeilalte părţi încetarea acestei cauze în maximum 15 (cincisprezece) zile de la încetare.
20. Litigii
Orice conflict apărut între Client și Furnizor va fi rezolvat pe cale amiabilă prin înțelegere între cele două părți. În cazul în care acest lucru nu este posibil în termen de 30 de zile, competența revine instanțelor de judecată române, instanța judecătorească pe a cărei raza teritorială se află sediul S.C. NEW CONCEPT IMOB S.R.L.
În situația în care una dintre clauzele prezentului Document este declarată nulă sau nevalidă, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
Hotelul Simona Halep nu este responsabil pentru pierderi, costuri, procese, pretenții sau cheltuieli care ar putea apărea în cazul nerespectării Termenilor și Condițiilor de către client.
21. Dispoziții finale
Furnizorul își rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări asupra Site-ului, structurii acestuia sau orice alte modificări ce ar putea afecta Site-ul, fără a fi necesara vreo nodificare prealabilă a vizitatorului sau a clientului.
Furnizorul nu va putea fi făcut responsabil pentru eventualele erori apărute pe Site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificări sau setări care nu sunt făcute de administratorul Site-ului.
Pentru întrebări, sugestii sau sesizări legate de serviciile Hotelului Simona Halep, utilizatorii pot contacta hotelul la numerele de telefon afișate în secțiunea „Contact” a site-ului sau la adresa de e-mail [email protected]
Acest Document a fost redactat în conformitate cu legislația aplicabilă pe teritoriul României.
Document actualizat ultima dată pe 28.11.2024.
NEW CONCEPT IMOB S.R.L.